شناسهٔ خبر: 47343 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نگاه به حمل و نقل و رانندگان بايد مثبت باشد

فریدون همتی استاندار هرمزگان  با اشاره به نقش خوب رانندگان اعم از رانندگان ناوگان باري ، راهسازي و ناوگان عمومي گفت :صنعت حمل و نقل و رانندگان در خدمت جامعه هستند و بخشی از توليد ، اقتصاد و نيروي مولد كشور هستند .

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان هرمزگان ، به مناسبت هفته حمل ونقل ، رانندگان و راهداري (۲۶ آذر لغايت ۱ ديماه ) مديركل ، معاونين ، بخش خصوصي و كارفرمايي با دكتر فريدون همتي استاندار محترم هرمزگان ديدار و گفتگو نمودند .

دراين نشست صميمي و دوستانه مهندس داريوش باقر جوان ضمن تبريك بزرگداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداري با اشاره به اينكه از عوامل مهم در توسعه اقتصادى هر منطقه صنعت حمل و نقل و  ايجاد و نگهدارى شبكه راههاى استانى مى‏باشد كه در بهبود بخشيدن به وضع بازرگانى، صنعتى و كشاورزى حائز اهميت است وهمچنين راه ها مهمترین ابزار رسیدن به توسعه در هر منطقه ای به حساب می آید ، رشد صنعتی و گردشگری یک منطقه با راه های مناسب چندین برابر می شود و دروازه های پیشرفت به روی منطقه گشوده خواهد شد. گفت ، بندرعباس پايتخت حمل و نقل و قطب اقتصاد ايران است و گزارش عملكردي به استاندار و حاضرين در جلسه پرداخت .

استاندار هرمزگان  ضمن خير مقدم و تبريك به جامعه رانندگان و دست اندركاران صنعت حمل و نقل و راهداري با اشاره به نقش خوب رانندگان اعم از رانندگان ناوگان باري ، راهسازي و ناوگان عمومي گفت :صنعت حمل و نقل و رانندگان در خدمت جامعه هستند و بخشي از توليد ، اقتصاد و نيروي مولد كشور هستند .

 همتي گفت : نگاه به رانندگان بايد نگاه مثبت و سازنده باشد و اين قشر زحمتكش و پر تلاش نقش مهمي در جامعه امروزي دارند و همه اقشار جامعه بايد بدانند بخش حمل و نقل نقش بي بديلي است و در اقتصاد و شكوفايي كشور نقش بسزايي دارد و رانندگان اگر فعال نباشند اقتصاد كشور ميخوابد و دچار اختلال مي شود..  

اين مقام مسئول در ادامه به شرايط مرزي بودن استان اشاره كرد و گفت: بايد مراقب باشيم قاچاق كالا و ارز صورت نگيرد ، جامعه حمل و نقل و رانندگان ميتوانند در صدد رفع و شناسايي قاچاق كالا و ارز كمك و مبارزه كنند .

وی تصریح کرد: نگاه به حمل و نقل و رانندگان بايد مثبت باشد ، حقوق شهروندي در حقشان رعايت شود .
 

نظر شما