شناسهٔ خبر: 47392 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در شهر بندرعباس صورت گرفت

تقدیر از عملکرد مثبت وزارت راه و شهرسازی در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز

ساختمان وزارت راه وزارت راه و شهرسازی در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز به دلیل عملکرد مثبت خود در سال ۹۵ و در حوزه برپایی فریضه نماز و رسیدگی به مساجد بین راهی، لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزارت‌ راه و شهرسازی در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز که در شهر بندرعباس برگزار شد بخاطر عملکرد  مثبت خود در حوزه برپایی فریضه نماز و رسیدگی به مساجد بین راهی در سال ۹۵ لوح تقدیر دریافت کرد.

گفتنی است این لوح نتیجه حمایت‌های مقام عالی وزارت و معاونین محترم  و همکاران در سراسر کشور بوده که متن آن به شرح زیر اعلام شده است:

" اقامه و پاسداشت فریضه حیات‌بخش نماز، تکلیفی الهی و آسمانی است که بر دوش همگان به ویژه صاحبان مقام، مکنت و مرتبت اجتماعی، نهاده شده است. ظهور و تجلی انوار اقامه راستین نماز، نویدبخش سعادت و سلامت و تأمین کننده امنیت و عاقبتی جاودانه برای جامعه انسانی است.

ستاد اقامه نماز کشور با الهام از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله) بر پایه ارزیابی‌های به عمل آمده مبتنی بر شاخص‌های دستورالعمل ارزیابی ستاد اقامه نماز، عملکرد سال ۱۳۹۵ وزارت راه و شهرسازی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز را به دلیل نظارت مستمر و مؤثر بر کیفیت مساجد و نمازخانه‌های بین راهی از طریق ایجاد سامانه جامع نظارت عمومی در واگذاری اراضی مناسب جهت احداث مسجد در کشور شایسته تقدیر ارزیابی نموده است.

لذا اینجانب از همه مسئولان و دست‌اندر کاران نماز آن دستگاه سپاسگزاری و قدردانی نموده، سعادت و سلامت همگان را در مسیر خدمت به اسلام عزیز از درگاه الهی مسئلت می‌نمایم."

محسن قرائتی

رئیس ستاد اقامه نماز

 

نظر شما