شناسهٔ خبر: 47510 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار و مقامات استانی انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی ساماندهی معابر ناحیه منفصل شهری نایسر در شهر سنندج

احداث امروز صبح با حضور استاندار کردستان، مدیرکل راه و شهرسازی، شهردار سنندج و تعدادی از مقامات استانی و محلی عملیات اجرایی ساماندهی معابر اصلی ناحیه منفصل شهری نایسر در شهر سنندج آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، در این مراسم شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به جزئیات این پروژه‌ها گفت: بهسازی این معابر یکی از خواسته‌های جدی مردم نایسر بوده و با پیگیری‌های خوبی که توسط مسئولین استانی و کشوری در وزارت راه و شهرسازی انجام شد و پس از بازدیدهای معاون محترم وزیر و اعضای هیئت مدیر و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران خوشبختانه بحث تأمین اعتبار و آسفالت معابر اصلی نایسر که دو تا از محورهای اصلی خیابان گاز به طول ۲۴۶۰ متر و عرض متوسط ۲۰ متر و خیابان حاج فیضه به طول ۷۸۰ متر و عرض متوسط ۱۴ متر در مجموع به طول ۳۲۴۰ متر را شامل می‌شود در دستور کار قرار گرفت.

ملکی ادامه داد: اعتبار مصوب به مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تصویب شده که پس از اجرای پروسه مناقصه و تعیین پیمانکار و مشاور طرح که از پیمانکاران خوب بومی استان است عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: مدت اجرای قرارداد ۱۲ ماه است که امیدواریم با شروع عملیات اجرایی و استفاده مناسب از فصل کاری بتوانیم کل عملیات را در این ۱۲ ماه به اتمام برسانیم.

ملکی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف در راستای اجرای پروژه‌های شهری گفت: یکسری موانع مانند شبکه‌های زیرساختی از جمله گاز و برق وجود دارد که انتظار هست مدیران این دستگاه‌ها از محل منابع خودشان بتوانند، جابجایی شبکه‌ها را در دستور کار قرار دهند تا موانع اجرای پروژه مرتفع شده و پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری رسد.

نظر شما