شناسهٔ خبر: 47570 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی خبر داد؛

برگزاری همایش ارگان‌های دریایی در بندر چابهار

بندر شهید بهشتی چابهار مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی از برگزاری همایش ارگان‌های دریایی طی روزهای دهم و یازدهم بهمن‌ماه سال جاری در بندر چابهار، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی درباره برگزاری همایش ارگان‌های دریایی که در بندر چابهار برگزار خواهد شد، گفت: برای هماهنگی همایش ارگان‌های دریایی طی دو روز گذشته، جلساتی با معاون بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیرکل بنادر و دریانوردی برگزار شد. همچنین محل برگزاری همایش و اسکان مورد بازدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بندر چابهار از کشتی پانامایی حامل شکر از برزیل، پل فرماندهی، خوابگاه‌های دریانوردان و بندر صیادی بریس بازدید کردیم.

به گفته مرزبان، گفت‌و‌گو با دو ناخدای کشتی و همچنین فرمانده دریابانی مستقر در بندر راجع به نحوه کنترل ورود و خروج کشتی‌ها و دریانوردان شاغل بر روی کشتی‌ها با هدف حصول اطمینان از بکارگیری دریانوردان ایرانی و نه خارجی از دیگر اقداماتي بود که صورت گرفت.

گفتنی است، با توجه به برگزاری همایش ارگان‌های دریایی کشور در روزهای دهم و یازدهم بهمن‌ماه، مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی برای انجام هماهنگی‌های لازم به بندرچابهار رفت.

نظر شما