شناسهٔ خبر: 4770 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزير راه صورت گرفت؛

۲۳۰ پروژه راهسازي در هرمزگان به بهره‌برداري رسيد

جاده و تريلي در مراسمي با حضور كشاورزيان معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان حمل و نقل جاده‌اي كشور ۲۰ پروژه راهداري، بهسازي و روكش آسفالت راه‌هاي استان هرمزگان به طول ۲۶۴ كيلومتر به صورت همزمان به بهره برداري رسيد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان، اين پروژه ها با اعتباري بالغ بر ۸۲۰ ميليارد ريال روز پنجشنبه به بهره برداري رسيد.

فرشيد دستوان در مراسم بهره برداري از اين پروژه ها با بيان اينكه روكش و بهسازي جاده ها در راستاي تسهيل عبور و مرور و كاهش استهلاك خودرو ها و سوانح جاده اي است، افزود: مراسم بهره برداري از بهسازي روكش محور بندرعباس ـ حاجي آباد ـ سيرجان نيز به نمايندگي از ديگر پروژه ها با حضور كشاورزيان معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور صورت گرفت.

وي با اشاره به پروژه هاي افتتاح شده در اين روز گفت: در اين روز بهسازي روكش محور بندرعباس ـ حاجي آباد ـ سيرجان در چهار قطعه و به طول ۴۴ كيلومتر به بهره برداري رسيد.

دستوان همچنين به اتمام روكش محور بندرعباس ـ بندرخمير ـ لنگه ـ پارسيان ـ بوشهر اشاره كرد و افزود: اين پروژه نيز به طول ۱۳۷ كيلومتر و در يازده قطعه انجام شده است.

مديركل راه و شهرسازي همچنين از افتتاح روكش محور لنگه ـ بستك به طول ۴۳ كيلومتر، روكش محور رودان ـ كهنوج به طول ۱۷ كيلومتر و روكش محور ميناب ـ بشاگرد به طول ۱۸ كيلومتر در اين روز خبر داد.

نظر شما