شناسهٔ خبر: 47723 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

تاکید بر نقش کلیدی سازمان بنادر در تقویت هویت ایرانی-اسلامی ساحل‌نشینان

نشست مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: سازمان بنادر در تقویت هویت ایرانی -اسلامی جامعه ساحل نشین جنوب کشور و ساکنان جزایر خلیج فارس نقش موثری دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر ودریانوردی، اله‌مراد عفیفی پور در نشست مشترک مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با آیت‌الله شاه‌آبادی رییس موسسه غدیرشناسی گفت: ترکیب جمعیتی فعالان جامعه دریایی و بندری در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی رنگین کمانی از اقوام و مذاهب گوناگون است که در وحدت کامل و فضایی آرام در حال فعالیت اقتصادی و خدمت به کشور هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان وحدت شیعه و سنی در سواحل جنوب کشور به ویژه استان هرمزگان را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: برای پایبندی بیشتر ساحل نشینان و ساکنان جزایر خلیج فارس به کشور و دلبستگی بیشتر آنها به نظام جمهوری اسلامی،   باید کیفیت خدمات‌رسانی به مردم بهبود یابد و در زمینه آموزش مباحث دینی، باید اقدامات مبنایی و عمیق مدنظر متولیان امر قرار گیرد.

آیت الله سعید شاه آبادی، رئیس موسسه غدیرشناسی نیز گفت: هدف اصلی موسسه غدیرشناسی انجام اقدامات "آموزشی" و "معرفتی" در زمینه ترویج مفاهیم دینی برای کارمندان دولت و شرکت‌ها به صورت تخصصی و مردم عادی به صورت مخاطب عام است.

نظر شما