شناسهٔ خبر: 48022 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد؛

تاکید بر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در بنادر هرمزگان/ معرفی سرپرست جدید اداره بنادر و دریانوردی قشم

جلسه مدير كل بنادر و دريانوردی هرمزگان گفت: كاركنان اين اداره كل معيشت و رفاه مردم را بايد مهمترين مقوله‌های مسئوليت اجتماعی خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره كل بنادر و دريانوردی هرمزگان، طی آييني با حضور "اله مراد عفيفي پور" مدير كل، معاونين و رئيس حراست اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان، دريابانی، بخشدار، دريانوردان و تعاونی‌های لنج‌داران قشم از خدمات شايسته " مرتضی آسيابانپور" تجليل شد و "علی اشتری" به عنوان سرپرست جديد اداره بنادر و دريانوردی قشم معرفی شد.

مدير كل بنادر و دريانوردی هرمزگان در اين مراسم با بيان اينكه مسئوليت ما در دستگاه هاي خدمات رسان به عنوان يك امانت در جمهوري اسلامي است افزود:براي رسيدن به اهداف سازماني بايد امانداري خوب در ايفاي مسئوليت خودباشيم و از اين فرصت استفاده لازم و كافي نمايم.

سرپرست پيشين بنادر و دريانوردي قشم جايگاه اين مجموعه را  مرهون زحمات و تلاش هاي مديران قبلي و كاركنان زحمت كش اين بندر دانست و گفت: اميدواريم مديريت جديد با انگيزه بيشتري نسبت به مديران پيشين موضوعات در دستور كار را مورد بررسي و بعنوان مهمترين برنامه در نظر بگيرد.

علي اشتری سرپرست جديد اداره بنادر و دريانوردي قشم در اين مراسم از مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان بخاطر حسن اعتماد و انتخاب براي انتصاب وي در اين سمت تشكر و قدرداني كرد.

وي با اشاره به اينكه تمام تلاش خود را براي رونق مجموعه بنادر قشم  به كار خواهد گرفت، افزود:از تمامي مسئولان در منطقه آزاد، فرمانداري، درياباني و همكاران سازماني تقاضا دارم همكاری لازم را داشته باشند.

عفيفی‌پور مدير كل بنادر و دريانوردی هرمزگان ضمن تقدير از زحمات بی‌دريغ "مرتضي آسيابانپور"، "علي اشتري" را بعنوان سرپرست جديد اين بندر معرفی كرد.

گفتنی است، فرمانداري، دانشگاه ها، دریانوردان، معتمدین محلی و تعاونی‌های لنج‌داران بندر قشمهر كدام بصورت جداگانه با اهدای لوح تقدیر و هدایاي از خدمات "آسيابانپور" قدردانی نموده و آمادگی خود را به منظور همکاری با سرپرست جدید اين بندر اعلام کردند.

نظر شما