شناسهٔ خبر: 4877 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزير راه و شهرسازي از پایگاه خبری

ايزدي: پایگاه خبری به شورایي با حضور نمایندگان معاونت‌ها و شرکت‌ها تبديل شود/ پایگاه خبری واسطه یکپارچگی برنامه سازمان‌ها شود

محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دکتر  محمد سعید ایزدی با حضور در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بخشهای مختلف این پایگاه بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید با تاکید بر نقش و اهميت رسانه‌ها پیشنهاد داد پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی می‌تواند به شورایی تبدیل شود که نمایندگان معاونت‌ها و شرکت‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی را در کنار هم جمع کند. این شورا می‌تواند منتقل‌کننده اتفاقات و اخبار باشد و از سوی دیگر ماموریتی نیز به نمایندگانی که در آن حضور می‌یابند بدهد.

ایزدی با بیان این‌که این روند سبب فعال‌شدن حوزه راه و شهرسازی در کشور خواهد شد افزود: به عقیده من بسیاری از مسئولان دولتی هنوز به نقش مهم رسانه‌ها پی نبرده‌اند. یکی از ضعف‌های موجود در وزارت راه و شهرسازی خلاء ارتباط‌ بین بخشی است و پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی می‌تواند اين خلاء را پر و این بخش‌ها را به هم متصل کند.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران بخش مسکن و راه را در ارتباط مستقیم با هم دانست و گفت: فعالیت‌های مشترکی در این حوزه‌ها می‌توان انجام داد که پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به عنوان واسطه می‌تواند سبب یکپارچگی برنامه‌ها شود زیرا حوزه‌های بین سازمانی مختلفی وجود دارند که از چشم مسئولان و مدیران پوشیده مانده است.

وی در گفتگو با خبرنگاران پایگاه خبري وزارت راه و شهرسازي از آخرین وضعیت وام بافت فرسوده، بافت فرسوده مشهد، برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار با حضور موثر بخش خصوصی و ... مطالبی را مطرح کرد که در روزهای آینده منتشر می شود.

نظر شما