شناسهٔ خبر: 48922 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

قدردانی نماینده ولی فقیه در امور حج از کارکنان هما/ تلاش برای برنامه‌ریزی منسجم در جابه‌جایی زائرین در سال آینده

اعزام حجاج نماینده ولی فقیه در امور حج با قدردانی از کارکنان هواپیمایی جمهوری اسلامی در انتقال منظم، دقیق و برنامه ریزی شده زائران حج گذشته به عربستان از آنان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  ایرنا  حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر در دیدار مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی اظهارداشت: از تلاش های شرکت هواپیمایی ایران ایر و همه عزیزانی که به نوعی در اعزام زائران حج گذشته مشارکت داشتند تقدیر و تشکر می کنم. 

وی با اشاره به انتقال حدود ۵۰ درصد از زائران ایرانی در حج ۹۶ توسط ایران ایر تصریح کرد: تلاش کنید همچنانکه درسال گذشته در خدمت رسانی به حجاج کار بزرگی انجام دادید درحج آینده نیزبا برنامه ریزی منسجم نهایت رضایتمندی زائران محقق شود.

نماینده ولی فقیه اظهارداشت: سال گذشته به دلیل کمی فرصت امکان برنامه ریزی دقیق جهت انتقال حجاج وجود نداشت ولی امسال توقع این است که ازهم اکنون زمان مناسب برای کار بهتر وجود دارد.

 خدمت به زائرین خانه خدا و عتبات عالیات افتخار هواپیمایی است 

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی ناوگان هوایی این شرکت برای خدمات رسانی به حجاج و گفت: خدمت به زائران خانه خدا و عتبات عالیات برای این مجموعه افتخار است.

فرزانه شرفبافی همچنین ضمن قدردانی از همکاری های سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری ، گزارشی ازعملکرد شرکت ایران ایر در اعزام زائران به اماکن متبرکه ارائه کرد و اظهار داشت: این شرکت برنامه‌ریزی‌ برای ارائه خدمات پروازی مناسب به زائران حج را از هم اکنون در دستور کارخود قرارداده است و تلاش می کند تا خدمات در شأن زوار ایرانی را به زائران حج و عتبات ارائه نماید./

نظر شما