شناسهٔ خبر: 49366 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طبق آمار سازمان هواپیمایی کشوری؛

انجام ۶۱۱۰ پرواز در فرودگاه مهرآباد در دی ماه

پرواز عبوري - هواپيما - پرواز سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ۶ هزار ۱۱۰ پرواز در فرودگاه مهرآباد در دی ماه سال جاری انجام شده است که شرکت هواپیمایی آسمان با ۱۰۲۳ مورد بیشترین پرواز را در مسیر‌های داخلی از طریق فرودگاه مهرآباد انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری در دی ماه سال جاری شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ۲۹۰ پرواز از مهرآباد انجام داد که تعداد ۲۱۰ پرواز آن به موقع و حدود ۲۸ درصد آن با تاخیر انجام شده است.

در این ماه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با انجام ۷۲ درصد پرواز‌های به موقع نخستین شرکتی هوایی است که کمترین تاخیر را ثبت کرده است.

 از ۶ هزار ۱۱۰ پرواز در فرودگاه مهرآباد در دی ماه سال جاری، ۲ هزار و ۸۰۴ پرواز با تاخیر و ۳ هزار و ۳۰۶ پرواز به موقع انجام شده است.

بررسی آمار‌های مربوط به تاخیر پرواز‌های ۱۴ شرکت هوایی از مهرآباد تهران نشان می‌دهد در این ماه ۶۱ درصد پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا، ۵۸ درصد پرواز‌های شرکت هوایی ایران ایر و ۵۷ درصد هواپیمایی کارون با تاخیر انجام شده است.

در دی ماه امسال شرکت هواپیمایی آسمان با ۱۰۲۳ مورد بیشترین پرواز را در مسیر‌های داخلی از طریق فرودگاه مهرآباد انجام داد که ۵۴۸ پرواز آن به موقع و ۴۷۵ پرواز با تاخیر صورت گرفته است.

همچنین در این ماه تعداد پرواز‌های هوایی شرکت هواپیمای ماهان از فرودگاه مهرآباد ۷۳۰ مورد بود که ۴۷۵ پرواز آن به موقع و ۲۵۵ پرواز آن با تاخیر از مهرآباد انجام شده است.

در مدت یاد شده شرکت هوایی آتا ایر موفق شد ۵۸۳ پرواز را از مهرآباد انجام دهد که ۲۲۶ مورد آن به موقع و ۳۵۷ مورد آن با تاخیر بوده و شرکت هوایی ایران ایر نیز در این ماه ۷۳۱ پرواز انجام داد که ۳۰۷ پرواز آن به موقع و ۴۲۴ مورد آن با تاخیر همراه بوده است.

بر اساس گزارش ایرنا، در دی ماه امسال شرکت هوایی زاگرس ایر در مجموع ۵۶۶ پرواز را از طریق مهرآباد انجام داد که ۲۹۶ مورد آن به موقع و ۲۷۰ مورد آن با تاخیر بوده ضمن اینکه شرکت هوایی کاسپین در این ماه ۴۵۶ پرواز از مهرآباد داشته که ۲۳۵ مورد آن به موقع و ۲۲۱ پرواز آن با تاخیر انجام شده است.

شرکت هوایی کیش ایر در این ماه در مجموع ۴۴۲ پرواز از مهرآباد انجام داد که ۲۹۴ مورد آن به موقع و ۱۴۸ مورد آن با تاخیر بوده است و در این ماه شرکت هوایی قشم ایر نیز در مجموع ۳۸۶ پرواز از طریق مهرآباد انجام داد که ۱۸۸ مورد آن به موقع و ۱۹۸ پرواز آن با تاخیر به مقاصد خود پرواز کردند.

هواپیمایی تابان نیز در این ماه ۳۴۹ پرواز از مهرآباد انجام داد که ۲۰۷ مورد آن به موقع و ۱۴۲ پرواز آن با تاخیر بوده و شرکت هوایی ایران ایرتور در این ماه ۲۹۰ پرواز انجام داد که ۲۱۰ مورد آن به موقع و ۸۰ پرواز آن با تاخیر بوده است.

در دی ماه امسال شرکت هوایی معراج از مهرآباد ۶۱ پرواز انجام داد که ۴۲ مورد آن به موقع و ۱۹ پرواز آن مهرآباد را با تاخیر ترک کرده است.

در این ماه شرکت جدید هوایی سپهران، در مجموع ۱۸۵ پرواز از مهرآباد انجام داد که ۱۲۳ مورد آن به موقع و ۶۲ پرواز آن با تاخیر انجام شده است و از مجموع ۱۰۸ پرواز شرکت هوایی ساها، ۶۹ پرواز به موقع و ۳۹ پرواز با تاخیر انجام شد.

نظر شما