شناسهٔ خبر: 49412 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر صورت گرفت:

بهره‌برداری از ۲۰ کیلومتر راه‌ روستایی در شهرستان سیاهکل/ افتتاح طرح‌های عمرانی راه و شهرسازی لاهیجان

راه روستایی در دهه فجر ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سیاهکل به بهره‌برداری رسید، این در حالیست که رئیس اداره راه و شهرسازی لاهیجان از افتتاح راه‌های روستایی با بیش از ۶۷۵۶۰ میلیون ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، محمدتقی لطیفی رئیس اداره راه و شهرسازی سیاهکل از افتتاح ۶ پروژه روستایی در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: بهسازی و آسفالت ۶ راه روستایی به طول ۲۰ کیلومتر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۲۹۴۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: ۱۷ کیلومتر از این پروژه‌ها در بخش دیلمان و ۳ کیلومتر در بخش مرکزی سیاهکل به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌ها ۳۳۴ خانوار روستایی از راه آسفالته برخوردار شدند.

گفتنی است شهرستان سیاهکل بالغ بر ۵۱۳ کیلومتر راه روستایی دارد که نیمی از آن‌ها از راه آسفالته مناسب برخوردارند.

همچنین رئیس اداره راه و شهرسازی لاهیجان از افتتاح راه‌های روستایی خبر داد و گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۳ پروژه راه روستایی این شهرستان به طول ۳.۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسید که با اجرای آن‌ها ۳۸۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

وی افزود: در آیین افتتاح این پروژه‌ها از مجموع ۱۷ دستگاه اجرایی شهرستان لاهیجان، اداره راه و شهرسازی لاهیجان به عنوان سومین دستگاه از لحاظ هزینه کرد با بیش از ۶۷۵۶۰ میلیون ریال اعتبار معرفی شد.

نظر شما