شناسهٔ خبر: 49581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شرفی خبر داد:

تردد در محور‌های لرستان از مرز دو میلیون گذشت

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: طی هفته گذشته تردد وسایل نقلیه در محور‌های لرستان از مرز دو میلیون فراتر رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، عباس شرفی گفت: در هفته گذشته دو میلیون و ۱۳۶ هزار و ۲۱۸ وسیله نقلیه در محور‌های استان لرستان تردد داشتند که نسبت به دوره قبل از آن با ۲۸.۴۶ درصد رشد همراه بود.

وی با بیان اینکه سه‌راهی چالان‌چولان (بروجرد) -خرم‌آباد با ۹۶ هزار و ۵۹۳ تردد ثبت شده، پرترددترین محور استان در هفته گذشته بود، افزود: محور سه‌راهی چالان‌چولان–دورود و مسیر برعکس آن به ترتیب دومین و سومین محور پرتردد استان بودند.

شرفی با اشاره به اینکه اوج تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۱۶ بوده است، خاطرنشان کرد: آزادراه خرم‌آباد-پل‌زال با متوسط سرعت ۹۷.۱ کیلومتر در ساعت رکوددار بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه در بین محور‌های مواصلاتی استان طی هفته گذشته بود و پس از آن دوربین‌های کنترل سرعت در دو محور آزادراه پل‌زال– خرم‌آباد و فیروزآباد–نورآباد بیشترین سرعت را ثبت نموده‌اند.

وی افزود: محور‌های سه‌راهی چالان‌چولان – خرم‌آباد، خرم‌آباد – سه‌راهی چالان‌چولان و کمربندی جنوبی خرم‌آباد (جنوب به شمال) محور‌های با بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در استان بودند.

نظر شما