شناسهٔ خبر: 4996 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

اعزام ریلی گروه‌های دانشجویی راهیان نور تا ۱۵ فروردین

قطار مسافری مدیرعامل شرکت ریل ترابر سبا با بیان اینکه اعزام گروه‌های دانشجویی راهیان نور با قطارهای این شرکت انجام می‌شود گفت: این روند تا ۱۵ فروردین ۹۴ ادامه دارد.

محمدجواد فخاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: اکنون شرکت مسافری ریل ترابر سبا از داشتن ۴ رام قطار مسافری بهره می‌برد که دو رام آن در محور تهران – مشهد و دو رام دیگر در محور تهران – اهواز سیر و حرکت دارند که ۱۰۰ درصد ظرفیت ریلی نوروزی دو رام قطار این شرکت در محور جنوب  (تهران – اهواز) به کاروان‌های دانشجویی راهیان نور اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت ریل ترابر سبا یادآور شد: از ۱۵ مهرماه امسال تا ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ تمام ظرفیت قطارهای محور جنوب این شرکت در محور تهران – اهواز به اعزام گروه‌های دانش‌آموزی راهیان نور اختصاص یافت و اکنون نیز گروه های راهیان نور دانشجویی را با قطار به جنوب منتقل می کنیم که تا ۱۵ فروردین نیز روند ادامه دارد.

وی یادآور شد: شرکت ریل ترابر سبا در سال آینده ۵ رام قطار جدید روانه خطوط ریلی کشور خواهد کرد که سه رام آن ۴ تخته و دو رام آن اتوبوسی است. برخی این قطارها بنا به نیاز شرکت راه آهن در محورهای مشهد – شیراز و تهران – اهواز سیر خواهند داشت./

نظر شما