شناسهٔ خبر: 50265 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ورامین خبر داد:

تخریب هزار متر احداث بنای غیرمجاز در شهرستان ورامین

یاسر بوداغی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ورامین گفت: در اجرای قوانین مصوب حریم راه‌ها (مواد ۶ و ۴ و ۱۷ قانون ایمنی راه و راه‌آهن) هزار متر احداث بنای غیرمجاز در محور ورامین –جوادآباد تخریب شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، یاسر بوداغی ضمن اشاره به این مطلب که صیانت از حریم راه‌ها به منظور توسعه و حفظ این سرمایه ملی، از وظایف ذاتی عموم مردم است، افزود: محور جوادآباد –ورامین یکی از محورهای پرتردد شهرستان ورامین است که یک راه ارتباطی نیز محسوب می‌گردد و این مهم عاملی شده تا ساخت و سازهایی در این اراضی بدون مجوز از مراکز ذیربط بصورت غیرمجاز صورت پذیرد.

وی ادامه داد: از طرفی به دلیل رشد فزاینده ترافیک این محور نیاز اساسی به ارتقا و توسعه و تعریض داشته که این پدیده ناموزون و نامتعارف اثرات بسیار سویی را در سطح محور ایجاد کرده است.

بوداغی تصریح کرد: از آنجا که حفظ و نگهداری از راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی واصلی این اداره بوده از این رو با تمام توان و بکارگیری امکانات و تجهیزات خود و با توجه به منابع اعتباری مناسب توانسته در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای در جهت ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک بردارد.

نظر شما