شناسهٔ خبر: 50350 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز گران نمی‌شود/ آمادگی انجام سفرهای نوروزی با ۱۵ هزار دستگاه اتوبوس

عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بلیت اتوبوس در ایام پیک سفرهای نوروزی افزایش قیمت نخواهد داشت، گفت: برای انجام سفرهای نوروزی ۱۵ هزار دستگاه اتوبوس آمادگی ارایه خدمات به مسافران را دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایلنا، عبدالهاشم حسن نیا، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به شروع ایام پیک سفرهای نوروزی اظهار داشت: طرح ویژه برای جابه جایی مسافران نورزوی از ۲۵ اسفندماه سال جاری شروع و تا ۱۷ فرودین سال آینده ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه به طور قطع ایمنی سفر با حمل و نقل عمومی بیشتر است، گفت: با وجود آنکه ایمنی سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر است اما شاهد کاهش استقبال مردم برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی در ایام پیک سفرها هستیم از این رو تصمیم به عدم افزایش قیمت بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی گرفته شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای انجام سفرهای نوروزی ۱۵ هزار دستگاه اتوبوس آمادگی ارایه خدمات به مسافران را دارند.

حسن نیا با اشاره به بسیج تمام دستگاه های دست اندر کار برای انجام سفرهای جاده‌ای نوروزی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هماهنگی سایر دستگاه‌های دست اندرکار در تلاش است که سفرهای نوروزی با حداکثر استقبال مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی و حداکثر رعایت ایمنی های تعریف شده انجام شود. 

نظر شما