شناسهٔ خبر: 50378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران مطرح کرد:

ضرورت همکاری ادارات به منظور تسریع در اجرای پروژه بزرگراه منتهی به کامیاران

جمال ارشدی سرپرست فرمانداری کامیاران استان کردستان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پیش روی اجرای پروژه بزرگراه میاندوآب – کرمانشاه گفت: به منظور تسریع در اجرای این پروژه همکاری ادارات و بخش‌های مختلف ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، فرمانداری کامیاران نشستی به ریاست جمال ارشدی سرپرست فرمانداری کامیاران و با حضور نمایندگان ادارات کل و مسئولان شهرستانی به منظور بررسی مسائل و مشکلات پیش روی پروژه بزرگراه میاندوآب – کرمانشاه (حوزه شهرستان) در دفتر فرماندار برگزار شد.

جمال ارشدی با تقدیر از حضور کارشناسان و مسئولان ادارات در این جلسه به لحاظ اهمیت موضوع تأکید کرد: ایجاد بسترهای ارتباطی و راه‌های مناسب نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد.

وی افزود: توسعه راه‌ها و گسترش محورهای مواصلاتی حمل‌ونقل را تسهیل و میزان امنیت و تردد مسافران را بهبود می‌بخشد.

سرپرست فرمانداری کامیاران در ادامه سخنان خود توسعه راه‌های شهرستان کامیاران را گامی مثبت در جهت حل سایر مشکلات عنوان و تصریح کرد: دسترسی مطلوب برای تمام افراد به نقاط مختلف شهرستان کامیاران به عنوان یک شهرستان گردشگری با فراهم کردن بسترهای ارتباطی مناسب امکان‌پذیر است.

ارشدی اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی این شهرستان و کشاورزی به عنوان شغل  اکثر مردم روستاها ایجاب می‌کند امکان حمل‌ونقل تسهیل شود و چنین شرایطی منوط به بهبود وضعیت راه‌هاست.

جمال ارشدی گفت: تکمیل پروژه بزرگراه میاندوآب – کرمانشاه که از کامیاران عبور می‌کند می‌تواند تحول قابل‌توجهی در بخش‌های مختلف ایجاد نماید.

ارشدی افزود: اجرای این کریدور مزایایی چون تسهیل در ترافیک عبوری، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، سامان بخشی به یکی از مهمترین محورهای ارتباطی کشور و رونق بخشی به سرمایه‌گذاری ملی و گردشگری را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری کامیاران در خاتمه بر لزوم هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف به منظور تسریع در اجرای این پروژه تأکید و اظهار امیدواری کرد: با پیگیری لازم شاخص راه‌های شهرستان به نحو قابل‌ملاحظه‌ای ارتقاء یابد.

نظر شما