شناسهٔ خبر: 50502 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

راستاد خبر داد؛

توسعه گردشگری دریایی در دستور کار سازمان بنادر قرار گرفت/ تعیین سیاست‌های تفکیکی سازمان بنادر برای گردشگری دریایی

محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سیاست‌های اجرایی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش گردشگری دریایی ابلاغ شده است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانورد، محمد راستاد با بیان اینکه گردشگری دریایی باید مورد توجه قرار گیرد،افزود: وظایف و ماموریت معاونت های بندری ، دریایی و مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی ،برای احیا و توسعه گردشگری دریایی ابلاغ شده است.لذا تمام بخش ها طبق سیاست تعیین شده باید برای رونق گردشگری دریایی فعالیت کنند.

وی با مهم و ویژه برشمردن موضوع گردشکری دریایی در کشور و با اشاره به استقبال و حمایت رئیس جمهوری از این رویکرد تصریح کرد:توسعه گردشگری دریایی با تولیت، تهیه و تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری در بنادر توسط معاونت بندری و اقتصادی و مشارکت سایر معاونت‌های سازمان، به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف سال آتی مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانودی در خصوص ماموریت‌های معاونت دریایی در حوزه گردشگری نیز تاکید کرد: معاونت دریایی کما فی‌السابق حسب استانداردهای مربوطه، به «ثبت و صدور مجوزهای لازم برای شناورهای تخصصی» مبادرت می‌کند.

وی همچنین در خصوص حدود اختیارات و عملکرد معاونت مهندسی و امور زیر بنایی در بخش گردشگری دریایی خاطر نشان کرد: معاونت مهندسی و امور زیر بنایی هم نسبت به « ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز مطابق با طرح جامع بنادر و متناسب با سیاست‌های عالی سازمان بنادر» اقدام خواهد کرد.

نظر شما