شناسهٔ خبر: 50565 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قم انجام شد:

واگذاری صدور و تمدید پروانه مجتمع‌های خدماتی بین راهی به انجمن صنف موصوف

نشست در جلسه هماهنگی با مجتمع‌های خدماتی – رفاهی و تیر پارک‌های جاده‌ای استان قم، صدور و تمدید پروانه مجتمع‌های خدماتی بین راهی به انجمن صنف موصوف واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در راستای هماهنگی جهت ارائه مطلوب خدمات رفاهی – بهداشتی به مسافران نوروزی در سطح راه‌های استان، جلسه‌ای با حضور مدیران مجتمع‌های خدماتی – رفاهی و تیر پارک‌های جاده‌ای برگزار شد.

حمیدرضا ذاکر مسئول بازرگانی و امور مجتمع‌های خدماتی – رفاهی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ضمن اعلام خبر فوق اضافه کرد: در این جلسه که با حضور اعضای انجمن این صنف، معاونین و تنی چند از روسای ادارات این اداره کل تشکیل شد مقرر گردید در صورت تقویت ساختار و نفی موازی کاری‌های اداری، از سال آینده صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری مجتمع‌های خدماتی – رفاهی (باقابلیت واگذاری) به انجمن این صنف واگذار گردد. 

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه جهت ارائه هرچه بهتر خدمات موضوعه به مسافران نوروزی مقرر شد مدیران هر مجتمع، نسبت به معرفی نماینده جهت هماهنگی و حضور در ستاد نوروزی و کمیته نظارت (بازدید از مجتمع‌ها) اقدام نمایند. 

مسئول بازرگانی و امور مجتمع‌های خدماتی – رفاهی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم تصریح کرد: تنظیف و آراستگی فضای داخلی نمازخانه‌ها، نظافت سرویس‌های بهداشتی، تأمین سیستم‌های گرمایشی – سرمایشی و ... مجتمع‌ها و تیر پارک‌های جاده‌ای، از دیگر مواردی است که اعضای انجمن صنف مذکور، ملزم به انجام آن‌ها در تمامی اوقات سال بخصوص ایام سفرهای نوروزی می‌باشند.

ذاکر در خاتمه ضمن تأکید بر نظارت مستمر دستگاه‌های متولی امر جاده‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و تیرپارک‌های جاده‌ای طی ایام نوروزی بیان کرد: همچنین مقرر شد مدیران مجتمع‌ها، طی ایام نوروز، هر پنج روز یک‌بار نسبت به ارائه عملکرد به این اداره کل اقدام نمایند تا در پایان این ایام، از مدیران مجتمع‌هایی که نسبت به ارائه خدمات به مسافرین نوروزی مسئولانه‌تر اقدام نموده‌اند تقدیر به عمل آید.

نظر شما