شناسهٔ خبر: 5065 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حاجی اسماعیلی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

آغاز پیش‌ فروش حضوری بلیت‌ اتوبوس‌های نوروزی/ افزایش استقبال مردم از تهیه بلیت به روش اینترنتی

نوروز- ازدحام مسافران در پایانه غرب مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز پیش‌فروش حضوری بلیت‌ اتوبوس‌های نوروزی خبر داد و گفت: در مجموع نسبت به سال گذشته مردم استقبال بیشتری برای تهیه بلیت به روش اینترنتی داشتند.

محسن حاجی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه وزارت راه و شهرسازی از آغاز پیش‌فروش حضوری بلیت‌ اتوبوس‌های نوروزی از امروز یکشنبه ۱۷ اسفند خبر داد و گفت: البته  فروش بلیت به روش اینترنتی که از هفته گذشته 10 اسفند شروع شد همچنان ادامه دارد و در مجموع نسبت به سال گذشته مردم استقبال بیشتری برای تهیه بلیت به روش اینترنتی داشتند.

وی با اشاره به مزایای فروش بلیت به روش اینترنتی گفت: این روش موجب کاهش سفرهای درون شهری می‌شود البته برخی مردم هنوز به استفاده از روش اینترنتی عادت ندارند که به همین منظور درصدی از بلیت‌ اتوبوس‌های نوروزی به صورت حضوری عرضه می‌شود.

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه به شرکت‌ها اعلام شده تا درصد بیشتری از بلیت اتوبوس‌های نوروزی را به روش اینترنتی عرضه کنند اظهار کرد: هم اکنون وضعیت فروش بلیت به شکل حضوری عادی است./

نظر شما