شناسهٔ خبر: 50705 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی:

ماشین‌آلات راهداری استان مرکزی به سیستم رهگیری مجهز شدند

ماشین آلات راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی از تجهیز ماشین‌آلات راهداری به سیستم ردیاب ( GPS) خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سیستم رهگیری، کنترل اطلاعات حرکتی ماشین‌آلات راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان آسان‌تر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی، زندی فر مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان با تأکید بر اینکه با پیشرفت تکنولوژی مدیریت بر وسایل نقلیه در سطح جاده‌ها و مسیرها به راحتی امکان‌پذیر شده است، افزود:

راهداری استان دارای ۲۷۰ ماشین‌آلات از جمله گریدر، بلدوزر، برف‌روب و ...است که بر روی تمامی این ماشین‌های سنگین ردیاب نصب خواهد شد تا کنترل زمان سفر، زمان‌های توقف و مسیرهای طی شده و مقدار برف‌روبی جاده‌های استان به طور لحظه‌ای تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه گروه بازرسی و نظارت شهرستان و گشت بازدید راه و حریم به طور دوره‌ای وضعیت سرویس‌دهی راه اعم از رویه راه، علائم فنی و تجهیزات ایمنی را تحت نظر دارد، گفت: ردیاب نیز ابزار کنترلی بسیار مهمی است که مسیرهای طی شده، سرعت لحظه‌ای و متوسط، ورود و خروج از مسیرهای برنامه‌ریزی شده و ... را نظارت می‌کند.

وی با بیان اینکه تجهیز این ماشین‌آلات طی زمان کمتر از یک ماه صورت گرفت تصریح کرد: نصب تجهیزات رهگیری با اعتبار ۱۱۸ میلیون تومان انجام شد.

نظر شما