شناسهٔ خبر: 50945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه نوروز ۹۷ صورت گرفت:

بازدید از مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی امام رضا ع و مساجد بین‌راهی در شهرستان مه ولات

مجتمع خدماتی رفاهی رئیس راهداری شهرستان مه ولات گفت: با فرارسیدن سال نو بازدید از مساجد بین‌راهی امام علی ع و حضرت ابوالفضل ع، نمازخانه بین‌راهی و مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی امام رضا (ع) در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، عباسعلی بخشی اعضای نظارت بر این مجتمع‌ها را متشکل از نماینده فرمانداری، ستاد اقامه نماز، نمایندگی میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری، شبکه بهداشت و درمان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، شبکه دامپزشکی با محوریت اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای شهرستان مه ولات است که از این اماکن در سه محور اصلی شهرستان بازدید می‌نمایند و گزارش نواقص اماکن فوق‌الذکر را جهت رفع نقص به متولیان امر اعلام می‌گردد.

بخشی ادامه داد: در مرحله اول بازدید، مهلت ۱۰ روزه جهت رفع نقص به واحدهای بین‌راهی داده می‌شود و در مرحله دوم بازدید برای رفع نواقص از بیستم اسفندماه آغاز گردد.

این مقام مسئول در پایان از تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها تقدیر کرد و افزود: بازدیدها به طور مستمر در طول طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

نظر شما