شناسهٔ خبر: 50959 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در آستانه تعطیلات نوروزی؛

مسافران، بلیت‌های هواپیما را از مراکز معتبر خریداری کنند/ افزایش بیش از ۱۰ درصدی پروازها در ایام تعطیل

مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بين الملل سازمان هواپيمايی کشوری از مسافران خواست بليت‌های هواپيما را از مراکز معتبر و دارای مجوز خريداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرتضی دهقان به آماده سازی پروازهای نوروزی امسال اشاره كرد و گفت: در ایام نوروز امسال نیز از توان بیش از ۶۳ فرودگاه داخلی استفاده خواهیم كرد و ۱۶ شركت داخلی با ۱۶۲ فروند هواپیمای فعال و بیش از ۲۴ هزار صندلی خدمات ارائه خواهند داد همچنین علاوه بر شركت های هواپیمایی داخلی ۵۳ شركت هواپیمایی خارجی نیز به ۸۵ فرودگاه در خارج از كشور پرواز نوروزی برقرار خواهند كرد.

وی ادامه داد: امسال با توجه به تقاضای بازار، افزایش بیش از ۱۰ درصدی در پروازها را شاهد خواهیم بود.

دهقان با تاكید بر ضرورت پاسخگویی شفاف به مسافران و انتظارات شركت های هواپیمایی گفت: دستورالعمل حقوق مسافر نیز تكلیف شركت های هواپیمایی را مشخص كرده است و با پایبندی به شرایط مندرج در دستورالعمل بسیاری از شكایت ها كاهش خواهد یافت.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینكه فهرست­ ­دفاتر و سایت های دارای مجوز بر روی سایت سازمان قابل دسترس است از مسافران نوروزی خواست تا بلیط خود را از دفاتر خدمات مسافرت هوایی معتبر و سایت های دارای مجوز خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سامانه حقوق مسافر به آدرسwww.CAO.ir­مراجعه و شكایت خود را ارسال كنند./

نظر شما