شناسهٔ خبر: 5096 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نریمان به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

جزئیات حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر/ مشکلات برطرف نشود به نفع متقاضیان وارد عمل می‌شویم

محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به جزئیات حل مشکلات شرکت‌های تعاونی مرتبط با مسکن مهر اشاره کرد.

محسن نریمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی مرتبط با مسکن مهر منحل نشده‌اند در این باره توضیحاتی ارائه داد و گفت: در مورد برخی از شرکت‌های تعاونی که در کارهایشان و در رابطه با مسکن مهر موفق عمل نکرده و اختلافاتی با اعضا داشتند سعی می‌کنیم مشکلات‌شان را با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در شهرهای جدید برطرف کنیم.

وی ادامه داد: منتظریم آن دسته از شرکت‌های تعاونی که در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین ادارات کل راه و شهرسازی فعالیت دارند،  مسائل‌شان را برطرف کنند اما اگر این مشکلات حل نشد به نفع مردم وارد می‌شویم و تفاهم‌نامه‌های دو جانبه را تبدیل به سه جانبه می‌کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اگر پروژه‌ای علی‌رغم این‌که مردم پولی پرداخت کرده باشند به دلیل اختلافات تعطیل شده باشد یعنی شرکت به تعهدات خود عمل نکرده باشد حتما بررسی خواهد شد.

نریمان با تاکید بر اینکه انحلال شرکت‌های تعاونی از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می‌گیرد ادامه داد: انحلال این شرکت‌ها وظیفه شرکت‌ عمران شهرهای جدید نیست اما در جایی که به خاطر اختلاف، کار تعطیل شده باشد هیئت مدیره دخالت می‌کند؛ هر چند در تلاشیم که شرکت‌ها به کار خود ادامه دهند اما مسائل مربوط به مسکن مهر را در قالب تفاهم‌نامه‌های جدید حل خواهیم کرد که این موضوع به معنای انحلال نیست. /

نظر شما