شناسهٔ خبر: 50964 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

ابلاغ احکام شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قزوین/ دستگاه‌های حمل‌ونقل استان آماده سفرهای نوروزی هم‌میهنان عزیز

ابلاغ حکم مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه شورای هماهنگی حمل‌ونقل استان گفت: تشکیل این شورا با توجه به دستورالعمل مقام عالی وزارت، بستر مناسبی برای حل و فصل موضوعات مختلف در حوزه راه و شهرسازی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، شورای هماهنگی حمل‌ونقل استان با توجه به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات عید و سفرهای نوروزی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران کل و نمایندگان ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هواشناسی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بانک مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در استان‌های قزوین و زنجان، پلیس راهور، همکاران این اداره کل و همچنین با حضور اصحاب رسانه در محل ساختمان فلسطین این اداره کل برگزار شد و در انتهای جلسه احکام اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اهدا شد.

در ابتدای جلسه مسعود حق لطفی جان باختن قاسم کارگر، راهدار خدوم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را تسلیت گفت و برای این مرحوم طلب مغفرت کرد.

حق لطفی همچنین با تبریک کسب رأی اعتماد مجدد وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتماد چندبارهٔ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به دکتر آخوندی، نشانی است از اقدامات اثرگذار صورت گرفته طی سال‌های گذشته و تأیید برنامه‌های کلان و کارشناسی شده‌ای که جهت اجرا در حوزه‌های مختلف در دستور کار این وزارتخانهٔ بزرگ قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی حمل‌ونقل استان با اشاره به دستورالعمل ابلاغی وزیر در خصوص تشکیل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان‌ها گفت: گستردگی و تنوع موضوعات در این حوزه نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت متبوع در استان و حتی سایر دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: تشکیل این شورا یکی از راهکارهایی است که طی آن می‌توان با ارائه آخرین اقدامات صورت گرفته در دستگاه‌های اجرایی و همچنین طرح مشکلات پیش رو، برنامه‌های لازم جهت تسریع در انجام امور و رفع موانع را انجام داد و در این راستا از ظرفیت سایر دستگاه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی تأکید کرد: افزایش و بهبود کیفیت زندگی اساسی‌ترین موضوعی است که ما در وزارت راه و شهرسازی پیگیر تحقق آن هستیم.

وی اضافه کرد: توسعه حمل‌ونقل ریلی، حرکت به سوی شهرسازی ریل پایه، بازآفرینی و باز زنده‌سازی محله‌های تاریخی و بافت‌های ناکارآمد شهری، ایجاد رونق پایدار در صنعت ساختمان، افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور در حمل‌ونقل به ویژه در حمل‌ونقل جاده‌ای به عنوان سیستم غالب جابجایی مسافر و کالا، تهیه و ارائه طرح‌های فرادستی که علاوه بر پاسخگویی به نیازهای مردمی رویکرد اساسی‌اش توسعه پایدار است و بسیار موارد دیگری از این دست، همه و همه به یک نقطه ختم می‌شوند، بهبود کیفیت زندگی و پاسداشت حقوق شهروندی.

رئیس شورای حمل‌ونقل ضمن تبریک فرارسیدن سال نو گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط به استقبال نوروز رفته و بستر انجام سفرهای خوب و به یادماندنی را برای مسافران نوروزی در بخش‌های مختلف حمل‌ونقلی فراهم آوریم.

در پایان مسعود حق لطفی احکام اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان را به شرح زیر ابلاغ کرد.

جعفر قزوینیان مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی به عنوان دبیر، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، آرش بهاروند مدیرکل هواشناسی، علی خدایی مدیرکل راه‌آهن شمالغرب، محمد کشاورز مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن، سیداصغر حسینی مدیر شعب بانک مسکن، رحیم نصیرزاده مدیر شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در استان‌های قزوین و زنجان به عنوان عضو و نصراله بیگلری رئیس پلیس‌راه و محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان قزوین به عنوان عضو مدعو منصوب شدند.

نظر شما