شناسهٔ خبر: 51272 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز سال ۹۷

فرزانه شرفبافی فرزانه شرفبافی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در پیامی به مسافران عزیز و همراهان همیشگی "هما" حلول سال ۱۳۹۷ را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی متن پیام مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: 

مسافران عزیز و همراهان همیشگی "هما"

در آستانه سالی نو و بهاری نو هستیم، باشد که آغازی روشن برای رویش امید در قلب و جانمان باشد. از اینکه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما را برای سفرهای بهاری خود برمی گزنید به خود می بالیم و چه افتخاری بالاتر از این که "هما"ی همه ملت ایران در شیرین ترین و شاد ترین ایام همراه و هم پرواز شما مسافران عزیز باشد.

در سالی که گذشت هما با اتکا بر دستان توانمند و افکار درخشان یکایک هماییان روزهای خوش بسیاری را تجربه کرد و از همان نخستین روزهای تحویل سال، شاهد ورود هواپیماهای جدید به ناوگان خود بود و اینک سالی را به پایان رسانده ایم که خاطره ورود ۹ فروند هواپیمای نو و مدرن را در دفترتاریخ خود به ثبت رسانده است و چه غرورانگیز است که هما به عنوان ناوگان ملی و حامل پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رسالت اصلی خود یعنی تامینرپروازهای ایمن و راحت با بهترین ناوگان هوایی را عهده دار شده تا ملت شریف ایران را که به حق شایسته استفاده از بهترین‌ها هستند، میزبانی نماید.

امسال نیز به یای ایزد منان و با اراده خلل ناپذیر دولت تدبیر و امید و مجموعه وزارت_راه و شهرسازی، شاهد پیوستن هواپیماهای نو دیگری به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما خواهیم بود و همای همه ملت ایران چون همیشه طلایه دار و پیشرو در صنعت هوانوردی بازرگانی ایران خواهد بود.

نظر شما