شناسهٔ خبر: 51869 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عليزاده در مراسم معارفه عضو جديد هیئت مدیره مطرح كرد:

تأکید بر صرفه‌جویی و حمایت از کالای ایرانی در سازمان مجری

جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم معارفه‌ عضو جدید هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان مجری بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، محمد جعفر علیزاده در این مراسم که با حضور مدیران سازمان برگزار شد، با اشاره به شعار سال، گفت: حمایت از کالای ایرانی اقدامی پیوسته است که اجرای آن در تمام حوزه‌های سازمان بویژه ذیحسابی و معاونت توسعه مدیریت و منابع باید بصورت جدی پیگیری و نظارت شود.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی با تأکید بر اینکه هیچ کالای خارجی که نمونه داخلی آن وجود دارد نباید خریداری شود، اظهار کرد: تولید کنندگان داخلی نیز باید با قدر دانستن این فرصت، درپی عرضه کالای با کیفیت‌تر باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی صرفه‌جویی در برخی هزینه‌ها را امری ضروری و شدنی خواند و افزود: همین ابتدای سال باید فهرستی از هزینه‌های قابل صرفه‌جویی تهیه و اقدام لازم برای به نتیجه رسیدن آن را آغاز کرد.

وی ارتقای هدفمند نیروی انسانی و تشدید کنترل پروژ‌ه‌ها از جانب کلیه مدیران و کارشناسان سازمان را خواستار شد و تصریح کرد: همه باید برای پیشرفت سازمان احساس مسئولیت کنند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی از پروژ‌ه‌های پژوهشی این سازمان در سالهای اخیر به عنوان اقدامی ارزشمند یاد کرد و گفت: این پروژ‌ه‌ها که تبدیل به آیین نامه و ضمایم آن شده‌اند نشان‌دهنده حضور گروهی توانمند از متخصصان در سازمان مجری است.

وی با اشاره به انتصاب‌های صورت گرفته در سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، ادامه داد: همه این افراد از نیروهای ارتقاء یافته سازمان و یا آنهایی که شناخت کافی از فعالیت‌های ما دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم تلاش شبانه‌روزی مدیران سازمان ارتقاء اجرا و مهندسی پروژ‌ه‌ها را خواستار شد.

گفتنی است در مراسم برگزار شده با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مسعود منصوری به سمت عضو هیئت مدیره و معاون فنی و اجرایی منصوب و معارفه شد. همچنین محمد شاهانی نیز به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مجری از معاون وزیر راه و شهرسازی حکم گرفت.

نظر شما