شناسهٔ خبر: 52319 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

حمایت از عرضه میان متراژها سیاست اصلی بانک‌مسکن در سال ۹۷

بانک مسکن رییس اداره روابط عمومی بانک‌مسکن در جریان بازدید روزانه از غرفه بانک‌مسکن در یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه، سیاست اصلی بانک در سال ۹۷ را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، ‌مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، گفت: بانک مسکن در یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه حضور موثری داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه بانک مسکن در هر دو حوزه بازار پول و سرمایه فعالیت می کند، در این نمایشگاه تلاش کردیم خدمات متنوع بانک در این دو بازار را به مشتریان معرفی و تبیین کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه خدمات حوزه بازار پولی بانک توسط شعب در سراسر کشور ارائه می شود ادامه داد: در حوزه بازار سرمایه نیز برنامه‌هایی در افق ۱۴۰۰ ترسیم کردیم که از همین جهت نمایشگاه بانک، بورس و بیمه می تواند در حوزه آشنایی مخاطبان با اقدامات بانک مسکن و سیاست‌های مربوط به ۴ سال آتی بسیار موثر واقع شود.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن افزود: در این خصوص همچنین خدمات شرکت‌های زیر مجموعه بانک مسکن به مشتریان و فعالان بخش مسکن و ساختمان ارائه داده می شود که نمایشگاه نقش مهمی در این بخش دارد.

احمدی همچنین با اشاره به ارائه خدمات جدید بانک مسکن در سال ۹۷ گفت: با توجه به تاکید رئیس جهموری، سیاست بانک مسکن در سال جدید بیشتر متمرکز بر بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد شهری است.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن تصریح کرد: بنابراین سیاست مقدم بانک مسکن حمایت از ساخت و عرضه واحدهای مسکونی واقع در بافت‌های ناکارآمد شهری است. ضمن اینکه علاوه بر این سیاست‌های بانک مسکن، در حوزه ساخت و حمایت از اقشار میان درآمدی برای ساخت واحدهای میان متراژ تعریف شده است.

وی تاکید کرد: سیاست حمایت از ساخت و ساز از واحدهای مناسب دهک میان درآمدی با هدف افزایش کمّی تعداد واحدهای مسکونی برای پاسخ به تقاضای نیاز بازار و همچنین متناسب سازی قیمت تمام شده مسکن با قدرت خرید این گروه از متقاضیان است.

صندوق یکم، اوراق گواهی حق تقدم و تسهیلات بدون سپرده از جمله تسهیلات بانک مسکن برای حمایت از اقشار میان‌درآمد جامعه است.

نظر شما