شناسهٔ خبر: 5263 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

نقشینه به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

مناطق شمالي كشور از امشب سرد مي‌شود / خاتمه بارش در استان‌های جنوبی

هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی از خاتمه تدریجی بارندگی در مناطق جنوبی کشور خبر داد و گفت: انتظار داریم که در غرب، شمال غرب، دامنه های مرکزی و غربی زاگرس از امروز بارش‌هایی به صورت پراکنده داشته باشیم.

امین حسین نقشینه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با یادآوری بارش های چند روز گذشته در جنوب کشور که باعث آب گرفتگی در معابر برخی از این مناطق شد، گفت: امروز این بارش ها به تدریج خاتمه پیدا می کند و انتظار داریم که در غرب، شمال غرب، دامنه های مرکزی و غربی زاگرس از امروز بارش هایی به صورت پراکنده داشته باشیم.

وی افزود: انتظار داریم که امروز تا ظهر بارش ها در غرب، شمال غرب و شمال کشور افزایش پیدا کند و با توجه به وزش باد جنوبی شدید در این مناطق، افزایش دما رخ بدهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز، جریان هوا تغییر پیدا می کند؛ یعنی به جای باد جنوبی در سواحل شمالی کشور، شاهد باد شمالی و جریان سرد خواهیم بود که به این ترتیب از امشب در مناطق شمالی کشور بارش و کاهش دما را خواهیم داشت.

نقشینه با بیان این که از فردا موج بارشی در شمال شرق و شرق کشور باعث بارندگی می شود، افزود: از یکشنبه در غرب، شمال غرب، مناطق سواحلی خزر و دامنه های غربی البرز بارندگی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به وضعیت آب وهوای تهران طی ۲۴ آینده گفت: امروز و فردا تهران غبار صبحگاهی دارد و کمی ابری و نیمه ابری است. بیشینه دمای امروز تهران  ۱۶ و فردا ۱۷ درجه و کمینه دمای فردا صبح تهران نیز هفت درجه بالای صفر خواهد بود./

برچسب‌ها:

نظر شما