شناسهٔ خبر: 5278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل پنج باب مدرسه در مسکن مهر همدان

حسین جلالیان مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پنج باب مدرسه در محدوده‌های مسکن مهر این استان در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، حسین جلالیان عنوان کرد: ۱۳ باب مدرسه در مساکن مهر استان در برنامه احداث مدارس در مساکن مهر قرار دارد که پنج باب آن در حال ساخت است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل افزود: سه مدرسه در شهرهای همدان، تویسرکان، نهاوند و دو مدرسه در ملایر در حال ساخت است که مدرسه واقع در تویسرکان از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و مدرسه واقع در همدان از ۷۵ درصد پیشرفت برخوردار بوده و مدرسه واقع در نهاوند به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

مهندس جلالیان عنوان کرد: انتظار می‌رود با تزریق به موقع اعتبار از سوی سازمان نوسازی و توسعه کشور بتوان عملیات عمرانی سه مدرسه محدوده طرح مساکن مهر همدان، تویسرکان و ملایر را تا آغاز سال تحصیلی جدید به پایان رساند.

وی ادامه داد: هزینه احداث این سه مدرسه با تفاهم نامه همکاری مابین اداره راه وشهرسازی و سازمان نوسازی احداث شده و دو باب مدرسه در مساکن مهر ملایر نیز از طریق اعتبارات سازمان نوسازی احداث خواهد شد.

مهندس جلالیان در پایان خاطرنشان ساخت: اعتبار دریافتی برای پیشبرد مدارس واقع در محدوده مسکن مهر برای عملیات عمرانی نظیر اسکلت، سفت کاری، محوطه سازی، کشیدن دیوار و انشعابات مورد نیاز هزینه می‌شود./

نظر شما