شناسهٔ خبر: 52979 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان یزد

جلسه اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان یزد با حضور دستگاه‌های مرتبط در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، در ابتدای این جلسه محمدرضا نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان در سخنانی با اشاره به تأکید وزارت راه و شهرسازی برای اصلاح ساختار اداری این وزارت گفت: در ساختار جدید تأکید بر این است تا بین همه دستگاه‌های مرتبط در حوزه‌های استانی هماهنگی لازم شکل بگیرد که هدف آن ارتقا سطح تعاملات بین دستگاهی خواهد بود.

نقصان محمدی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف می‌توانند با ایجاد هم‌افزایی و تشریک مسائل به پیشرفت پروژه‌های بزرگ استان کمک شایانی داشته باشند که بدون این مشارکت‌ها پیشرفتی نخواهیم داشت.

وی در ادامه سخنانش با تأکید بر اینکه در ترکیب این شورا سعی شده تا همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه راه و شهرسازی حضور داشته باشند، افزود: امیدوارم این ترکیب شورا پیگیر مسائل کلان استان باشد تا بتوانیم قدم‌های خوبی برای استان برداریم.

این مقام مسئول با اشاره به نگاه علمی این اداره کل به مبحث توسعه راه‌ها از برگزاری همایش TOD با موضع توسعه شهری مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی خبر داد و افزود: نگاه ما حرکت حمل نقل ریلی، جاده‌ای، هوایی، بنادر با صورت هماهنگ است تا بتوانیم توسعه‌ای موازی با هم داشته باشیم.

در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در موضوعات حوزه راه و شهرسازی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

نظر شما