شناسهٔ خبر: 53225 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نقصان محمدی مطرح کرد؛

تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان یزد جهت ارتقای سطح کیفی جامعه مهندسین استان

محمد نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان یزد در جهت ارتقا سطح کیفی جامعه مهندسین استان همسو با وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی، در نشستی که مدیرکل راه و شهرسازی استان با رئیس سازمان نظام‌مهندسی داشت بر موضوع کیفی‌سازی عملیات مهندسی استان تأکید شد.

محمدرضا نقصان محمدی در این دیدار با اشاره به هدف‌گذاری وزارت راه و شهرسازی در جهت افزایش کیفیت حوزه نظام‌مهندسی در سطح کشور خاطرنشان کرد: برای عملیاتی شدن دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی نکته نظرات جامعه مهندسین را در نحوه اجرایی این دستورالعمل‌ها را باید جویا شد.

وی با تأکید بر برگزاری نشست‌های تخصصی و هم‌اندیشی با جامعه مهندسین استان با محوریت سازمان نظام‌مهندسی افزود: ما می‌توانیم نظرات، انتقادات و پیشنهاد‌های جامعه مهندسین استان را در جهت بهبود کیفیت این امر به وزارت راه و شهرسازی منعکس نماییم.

نقصان محمدی همچنین برگزاری این جلسات را در جهت عملیاتی شدن دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و کسب نظرات جامعه مهندسین مناسب دانست.

در این دیدار رئیس نظام‌مهندسی استان نیز به تشریح برنامه‌های خود در سال جدید پرداخت و برخی مشکلات پیش رو را بیان کرد.

وی ضمن بیان مطالبی در جهت همسویی با سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه نظام‌مهندسی استان و کیفی سازی عملیات مهندسی گفت: امیدواریم در سال ۹۷ شاهد پیشرفت و رشد و شکوفایی جامعه مهندسین استان باشیم.

در پایان این نشست همگرایی و همراهی نظام‌مهندسی استان با اداره کل راه و شهرسازی مورد تأکید قرار گرفت.

نظر شما