شناسهٔ خبر: 53502 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن خبر داد:

آخرین وضعیت اعطای تسهیلات مسکن به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه

محمد علی دهقان دهنوی عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن آخرین وضعیت اعطای تسهیلات به آسیب‌دیدگان زلزله استان کرمانشاه را در قالب تسهیلات شهری، تسهیلات روستایی، تسهیلات جعاله و تسهیلات لوازم خانگی و ضروری تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت سالجاری اعلام کرد.

محمدعلی دهقان‌دهنوی عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آخرین، وضعیت اعطای تسهیلات توسط آن را به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه در قالب تسهیلات شهری، تسهیلات روستایی، تسهیلات جعاله و تسهیلات لوازم خانگی و ضروری اعلام کرد و گفت: بر اساس آماری که از مدیریت شعب استان کرمانشاه واضل شده است در اعطای تسهیلات شهری به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه سالجاری، تعداد پرونده‌های معرفی شده به شعبه ۱۳۳۰ پرونده بوده که از این تعداد، مبلغ ۴۵ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان تسهیلات به ۱۱۴۶ پرونده از ۱۳۳۰ پرونده اعطا شده است.

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن ادامه داد: تعداد پرونده‌های متقاضی دریافت تسهیلات روستایی معرفی شده به شعبه ۸۳۴۸ بوده که به از این تعداد به ۸۰۱۰ پروند تسهیلات پرداخت شده است و مبلغ تسهیلات اعطایی روستایی نیز ۲۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

به گفته دهقان‌دهنوی، تعداد پرونده های معرفی شده به شعبه برای دریافت تسهیلات جعاله، ۱۲۰۴۰ پرونده بوده که از این تعداد به ۱۰۵۴۱ پرونده به میزان ۸۵ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان تسهیلات جعاله پرداخت شده است.

وی یادآور شد: تاکنون به منظور دریافت تسهیلات لوازم خانگی و ضروری هیچ پرونده‌ای تشکیل نشده و متقاضی در این مورد به بانک های استان مراجعه نکرده‌اند.

نظر شما