شناسهٔ خبر: 5367 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم اندیشی فرماندهان پلیس راه با اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

هم اندیشی جلسه هم اندیشی فرماندهان پلیس راه با اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با حضور سرادر رحیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان،بعداز ظهر روز یکشنبه مورخ ۲۴/۱۲/۹۳ جلسه هم اندیشی فرماندهان پلیس راه، اداره کل راه و شهرسازی  سیستان و بلوچستان با حضور سرادر رحیمی  فرمانده  انتظامی،مدیر کل راه و شهرسازی  و رئیس شورای هماهنگی امور حمل و نقل استان و روسای ادارات شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مهندس مالکی  مدیر کل راه و شهرسازی  ضمن تشکر از حضور سردار رحیمی در این جلسه از زحمات فرماندهان پلیس راه  استان در هدایت مناسب ترافیک  در طول سال خصوصاً در طوفان و  برف و بارندگی های اخیر، مجموعه اقداماتی از فعالیتهای انجام شده در سه ماه منتهی به پایان سال ۹۳ جهت آماده نمودن محورها را اعلام نمود.

در ادامه سردار رحیمی از تشکیل این جلسه تقدیر نموده و گفت متأسفانه ما در تلفات جاده ای رتبه خوبی در کشور نداریم که شاید عواملی از قبیل موارد ذیل موجبات این حوادث را بوجود می آورد.

ـ حجم بالای ترافیکی و داشتن کمترین بزرگراهها در سطح کشور

ـ وجود سوخت کش ها

ـ پائین بودن فرهنگ رانندگی و سرعت بالا

ـ راههای پرپیچ و خم و طولانی بودن محورهای استان

ـ نبود امکانات رفاهی مناسب و....

که باید این موضوعات و مشکلات را همه اطلاع رسانی و آگاهی دهیم  تا سهم سرانه بزرگراهها افزایش یابد و با تخصیص اعتبارات نقاط پرحادثه که شناسایی شده برطرف شود.

فرمانده انتظامی استان گفت: تمامی دستگاههایی که در ساماندهی محورها دست اندر کاراند  می توانند  با همدلی و همکاری  یکدیگر  خیلی از موانع موجود را برطرف سازند.

وی افزود: ما در سال ۹۴ سعی خواهیم کرد گام بلندی در کاهش تلفات در حد سهم خود داشته و تأثیر  گذار باشیم.

در پایان از تعدادی از فرماندهان پلیس راه، رؤسای ادارات که در کاهش تلفات و ایمنی سطح جاده ها سهم  بسزایی داشتند تقدیر و تشکر شد.

نظر شما