شناسهٔ خبر: 5450 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل پیمان و رسیدگی سازمان مجری خبرداد:

مشاور مدیر طرح پروژه توسعه ساختمان مجلس بزودی انتخاب می‌شود

ساختمان مجلس شورای اسلامی مدیرکل پیمان و رسیدگی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به زیربنای حدود۳۰۰هزار مترمربعی طرح توسعه ساختمان مجلس شورای اسلامی گفت: مشاور مدیر طرح این پروژه بزودی انتخاب می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، قاسم قربانعلی زاده با بیان اینکه طرح توسعه ساختمان مجلس شورای اسلامی از پروژه های شاخص سازمان مجری در سال آینده خواهد بود، اظهار داشت: این طرح شامل ۸ پروژه است که زیربنای مجموع آنها به حدود۳۰۰ هزارمترمربع می رسد.

وی با اشاره به اینکه موافقتنامه پروژه یاد شده درحال مبادله است و اجرای آن براساس مفاد تفاهم نامه در سال آینده ادامه خواهد داشت، افزود:  پیش از ابلاغ پروژه توسعه ساختمان مجلس شورای اسلامی به  سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی،  دو پروژه ساختمانی در این طرح فعالیت اجرایی داشته اند.

مدیرکل پیمان و رسیدگی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی در ادامه به عملکرد اداره پیمان و رسیدگی سازمان مجری در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: امسال  ۳۰ فقره مناقصه انتخاب پیمانکار برگزار کردیم که ارزش اعتباری قراردادهای منعقد شده به ۳۶۰ میلیارد تومان می رسد.

قربانعلی زاده اظهار کرد: درسال۹۳ علاوه بر انعقاد ۱۷ فقره قرارداد انتخاب مهندسان مشاور برای انجام امور طراحی و نظارت عالیه بر پروژه ها ،۷۰ فقره صورت وضعیت و تعدیل قطعی نیز به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان رسیدگی و پرونده آنها بسته شد.

مدیرکل پیمان و رسیدگی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی افزود: ارزش قراردادهای خرید تجهیزات پروژه های این سازمان درسال ۹۳ به هشت میلیارد تومان می رسد.

نظر شما