شناسهٔ خبر: 54615 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با حضور دکتر آرامی، سالگرد شهادت شهید سید رضا ثابتی برگزار شد/ "شهید ثابتی" کارمندی متعهد، ماهر و موفق در کار بود

مراسم نخستین مراسم سالگرد شهادت سید رضا ثابتی از کارمندان اداره بنادر و دریانوردی آبادان که در حمله تروریستی گروهک داعش به مجلس شورای اسلامی در ١٧ خرداد سال گذشته به شهادت رسید، روز سه‌شنبه با حضور دکتر آرامی؛ عضو هیات عامل و معاون سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسم سالگرد شهید سید رضا ثابتی در مسجد الغدیر آبادان، ارکاب؛ مشاور مدیر عامل و مسئول امور ایثار گران سازمان بنادر و دریا نوردی، عادل دریس؛ مدیر کل بنادر و دریا نوردی استان خوزستان، رضا سفاری؛ مدیر بنادر و دریا نوردی آبادان و خانواده های شهدا و ایثار گران، اساتید دانشگاه، شیوخ عرب و جمعی از مردم شهرستان آبادان و خرمشهر حضور داشتند.

 آیت الله فرحانی؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم  گفت: این مراسم از پیغام مهمی برخوردار است که راهبرد حضرت امام در برخورد با جریانات داعش و ارهاب را کاملا نشان می دهد.

وی با بیان اینکه حضور مردم و بیعت آنها با شهدا نشان از عظمت، بصیرت و ولایت مداری آنها است، تصریح کرد: نیاز امروز جامعه  وحدت و هوشیاری و تبعیت از امامین انقلاب است که مردم ما این هوشیاری را دارند .

ائمه جمعه شهرستان آبادان گفت: برخی ها می خواهند  انقلاب اسلامی از درون متزلزل و تفرقه ایجاد شود و حتی برای رسیدن به چنین هدفی اتاق فکر طراحی کردند. مردم ایران با ولایت مداری و بصیرتی که دارند اجازه نمی دهند دشمنان اسلام به اهداف خود برسند.

منصور آرامی؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی هم در این مراسم، گفت: فقدان شهید سید رضا ثابتی  یک ضایعه است. از دست دادن چنین شخصیتی در سازمان بنادر و دریانوردی مایه تاسف و درد  است چرا که سید رضا ثابتی یک فرد متعهد، کار بلد، ماهر و دقیق در حوزه خود بود.

وی افزود: بندر آبادان از اهمیت بسیار زیادی در استان خوزستان برخوردار است و وجود  نیروهای کارآمدی چون شهید سید رضا ثابتی در این اداره، قابل اهمیت است اما  اکنون که درجمع ما نیست، از خدای متعال خواستاریم که روح ایشان را قرین ارواح ائمه اطهار کند.

سید رضا ثابتی ١٢ سال سابقه خدمت در بندر آبادان را داشت. وی در حمله  تروریستی گروهک داعش به مجلس شورای اسلامی در ١٧ خرداد سال گذشته و  در حالی که به عنوان مراجعه کننده حضور داشت، به شهادت رسی

نظر شما