شناسهٔ خبر: 54847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای تیرماه اجرایی می‌شود:

استفاده از دستگاه کارتخوان در شرکت‌های حمل‌ونقل استان همدان

محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرایی شدن استفاده از دستگاه کارتخوان (pos) در شرکت‌های حمل‌ونقل استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری در گفتگویی اظهار کرد: این اقدام با ابلاغ معاونت حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، از ابتدای تیرماه امسال در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: از این پس همه مبادلات مالی بین رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل از طریق این دستگاه انجام می‌شود.

رودباری با اشاره به اینکه این طرح به منظور افزایش شفافیت، استفاده از ظرفیت‌های پرداخت الکترونیکی و انجام بهینه امور رانندگان اجرا می‌شود، یادآور شد: تمامی مبادلات مالی بین رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل شامل کارمزد (کمیسیون) و سایر کسورات قانونی مطابق مندرجات بارنامه از طریق دستگاه کارتخوان (pos) انجام شده و رسید آن به رانندگان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راهداری استان همدان عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ضمن اطلاع‌رسانی به تمام شرکت‌های حمل‌ونقل زیرپوشش، نظارت بر عملیاتی شدن این موضوع را بر عهده دارد و شرکت‌ها باید در اسرع وقت گزارش اقدامات خود را به این اداره کل ارسال کنند.

نظر شما