شناسهٔ خبر: 54981 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ارزیابی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان صورت گرفت؛

کسب رتبه نخست حمایت از حقوق مصرف کننده توسط ​اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی

مراسم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در ارزیابی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در بین دستگاه های اجرایی استان در سال ۹۶ ، رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، زندی فر مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعلام این خبر اظهار داشت: این ارزیابی با نظارت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به اجرا در آمد و طی آن عملکرد دستگاه های اجرایی استان در پنج محور اطلاع رسانی، ارایه خدمات ،نظر سنجی،رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان و آموزش،فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس این ارزیابی از سوی استانداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی موفق به کسب رتبه سطح ۱ در استان گردید.

گفتنی ست مراسم تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر در حوزه ی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استانداری استان مرکزی برگزار و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزیموفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر این جشنواره شد.​

نظر شما