به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی گفت: بر اساس بخشنامه رئیسجمهور، برای پاسخگویی به مطالبات و درخواستهای مردم از ابتدای تیرماه میز خدمت در بندر خرمشهر مستقر شد.
وی تحقق شعار شهروندی، تسهیل در روند بروکراسی اداری، تسریع خدماتدهی به مردم و تکریم اربابرجوع، انتقال مستقیم انتقادات و پیشنهادها، ارتقای رضایتمندی مراجعهکنندگان و در دسترس بودن مسئولان بندر خرمشهر را ازجمله مزایای برپایی میز خدمت در این اداره کل عنوان کرد.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر بر لزوم پایبندی مدیران و مسئولان بندر خرمشهر به میز خدمت برای پاسخگویی به مراجعان و برطرف کردن مشکلات مردم تأکید کرد.
محسنی افزود: بهمنظور کاهش در مدت زمان پاسخگویی به مراجعهکنندگان، میز خدمت در نزدیکترین محل ورود اربابرجوع به ساختمان مرکزی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر استقرار یافته و کارشناسان این بخش در روزهای کاری و در طول ساعات اداری با ارائه اطلاعات و راهنماییهای موردنیاز پاسخگوی مردم و مراجعهکنندگان خواهند بود.
به گفته وی با استقرار این میز بدون نیاز به مراجعه اربابرجوع به واحدهای مختلف، درخواستهای آنان ثبت شده و با هدایت و هماهنگی مسئول آن به واحدهای مرتبط، مدتزمان انجام خدمترسانی کاهش مییابد.
نظر شما