شناسهٔ خبر: 55027 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

محسنی خبر داد:

استقرار میز خدمت در بندر خرمشهر

محمد محسنی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از استقرار میز خدمت در این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی گفت: بر اساس بخشنامه رئیس‌جمهور، برای پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردم از ابتدای تیرماه میز خدمت در بندر خرمشهر مستقر شد.

وی تحقق شعار شهروندی، تسهیل در روند بروکراسی اداری، تسریع خدمات‌دهی به مردم و تکریم ارباب‌رجوع، انتقال مستقیم انتقادات و پیشنهادها، ارتقای رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان و در دسترس بودن مسئولان بندر خرمشهر را ازجمله مزایای برپایی میز خدمت در این اداره کل عنوان کرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر بر لزوم پایبندی مدیران و مسئولان بندر خرمشهر به میز خدمت برای پاسخگویی به مراجعان و برطرف کردن مشکلات مردم تأکید کرد.

محسنی افزود: به‌منظور کاهش در مدت زمان پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان، میز خدمت در نزدیک‌ترین محل ورود ارباب‌رجوع به ساختمان مرکزی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر استقرار یافته و کارشناسان این بخش در روزهای کاری و در طول ساعات اداری با ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های موردنیاز پاسخگوی مردم و مراجعه‌کنندگان خواهند بود.

به گفته وی با استقرار این میز بدون نیاز به مراجعه ارباب‌رجوع به واحدهای مختلف، درخواست‌های آنان ثبت شده و با هدایت و هماهنگی مسئول آن به واحدهای مرتبط، مدت‌زمان انجام خدمت‌رسانی کاهش می‌یابد.

برچسب‌ها:

نظر شما