شناسهٔ خبر: 55132 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‎های استان کرمان مطرح کرد:

ضرورت توجه ویژه مجموعه فرودگاهی به سفرهای حج

فرودگاه کرمان مديرکل فرودگاه‎های استان کرمان در نشست داخلی هماهنگی پروازهای رفت حج تمتع سال ۹۷ اين استان گفت: به دليل اينکه پروازهای حج خاص و ويژه هستند، نظارت، دقت و تلاش بيشتر مجموعه فرودگاهی را می‎طلبد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎ عمومی اداره کل فرودگاه‎های استان کرمان، علی قاسم‎زاده در جلسه‌ای که با حضور معاونان، رؤسا و مسئولان ادارات داخلی دخیل در عملیات حج تمتع برگزار شد، گفت: هدف اصلی تمامی ادارات و واحدهای دخیل در عملیات حج تکریم زائرین بیت الله الحرام است تا حجاج عزیز با خاطره‎ای خوش و بدون دغدغه سفر معنوی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به آمادگی کامل این اداره کل برای افزایش کیفیت سطح خدمات‎رسانی به زائران و مستقبلین و همچنین کاهش تأخیرات احتمالی در پروازها گفت: تمامی ادارات، واحدها، ارگان‎ها و نهادهای دخیل در عملیات حج باید خود را برای هرگونه پیش آمد احتمالی آماده کنند و حضور جدی معاونان، رؤسا و مسئولان ادارات در زمان تمامی پروازها در فرودگاه الزامی است .

قاسم‎زاده با تاکید بر خدمت‎رسانی به موقع و بجا به حجاج افزود: در این زمینه و در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم زائرین سرزمین وحی، در تمامی پروازها حضور راهنمای مسافر را خواهیم داشت.

نظر شما