به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان هرمزگان ، به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به ادارات و واحدهای مستقر در اداره کل، داریوش باقرجوان به همراه معاونین و تعدادی از کارشناسان مربوطه برای ارائه اطلاعات و راهنمایی به ارباب رجوع، رسیدگی به امور و درخواستها و مشکلات در میزخدمت جهت ملاقات مردمی مستقر شدند .
ملاقات مردمی در میز خدمت برای ارائه راحت تر خدمات به ارباب رجوع و انجام حقوق شهروندی در نظام اداری است .
وی با بیان اینکه این دیدار نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد اظهار داشت این اداره کل یکی از دستگاههای اجرایی است که به طور مستمر همه هفته جلسات دیداری را با حضور معاونین و مدیران مربوطه در نشست های مردمی برگزار میکند.
باقرجوان افزود: توجه به کاهش مشکلات ارباب رجوع و همکاران محترم در اولویت قرار دارد .
گفتنی است برنامه ملاقات مردمی در میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مدیر کل روزهای سهشنبه از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ در محل میز خدمت اداره کل برگزار می گردد.
نظر شما