شناسهٔ خبر: 55193 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به همت انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود؛

بررسی یک پژوهش عملی مشارکتی برای بازتعریف هنر سازماندهی فضای زندگی ایران با آب/ اگر آب‌ها را در تهران جاری کنیم...؟

پوستر نشست اگر آب‌ها را در تهران جاری کنیم...؟ که یک پژوهش عملی مشارکتی برای بازتعریف هنر سازماندهی فضای زندگی با آب است در دویست و هشتاد و یکمین گفتمان هنر و معماری در موزه هنرهای دینی امام علی (ع)، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و هشتاد و یکمین گفتمان هنر و معماری که به همت انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می شود در این دوره به سلسله نشست های اگر آب ها را در تهران جاری کنیم...؟ اختصاص دارد. در این نشست، پیروز حناچی به عنوان سخنران اصلی حضور دارد و معماران و شهرسازانی همچون پروفسور ایرج اعتصام، محمد مهدی محمودی، حمیده امکچی، سید محسن حبیبی، احمد اخلاصی، فرهاد احمدی، علی غفاری، مصطفی بهزادفر، محمد درویش، کیانوش سوزنچی، زهرا صدراعظم نوری، حمید ماجدی، علی اصغر بدری، محمد حسن خوشنویس، علی محمد سعادتی، سیدعلیرضا قهاری و اسکندر مختاری طالقانی در این برنامه حضور دارند.

این نشست، به بررسی یک پژوهش عملی مشارکتی برای بازتعریف هنر سازماندهی فضای زندگی ایرانی با آب اختصاص دارد.

دبیری این نشست را نیز غزال کرامتی برعهده دارد.

حضور علاقمندان در این نشست آزاد است. گفتنی است نشست فوق، چهارشنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ در موزه هنرهای دینی امام‌علی (ع) به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برگزار می‌شود.

نظر شما