شناسهٔ خبر: 55383 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

پایان عملیات آسفالت باند دوم گراش - اوز در لارستان

آسفالت مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از پایان عملیات آسفالت باند دوم گراش - اوز خبر داد و گفت: برای احداث این پروژه شهرداری‌های گراش و اوز نیز در خصوص خاکبرداری، خاکریزی و زیرسازی باند دوم همکاری داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان محمد رضا باقری‌فرد در خصوص باند دوم محور گراش اوز افزود: این محور یکی از پر تردد ترین محور های این اداره کل است که به دلیل قرار گرفتن میان چند شهرستان از تردد بالایی برخوردار است .

وی افزود : طول این پروژه ۱۴ کیلومتر است که بیش از ۱۲۰ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته و بیش از ۳۲ دستگاه ابنیه فنی نیز ساخته شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: برای احداث این پروژه شهرداری‌های گراش و اوز نیز در خصوص خاکبرداری ، خاکریزی وزیرسازی باند دوم همکاری داشته اند .

وی ادامه داد : به دلیل تردد بسیار زیاد خودرو ها و جهت بالا بردن ایمنی مسیر دیواره های جدا کننده بتنی در طول مسیر در حال نصب است و همچنین پرسنل این اداره کل در حال نصب تابلو و علائم ایمنی مسیر می باشند و خط کشی مسیر نیر در حال انجام است./

نظر شما