شناسهٔ خبر: 55779 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی صورت گرفت؛

استقرار میز خدمت در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

میز خدمت میز خدمت در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در راستای ارتقای سلامت اداری و تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی استقرار یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، مدیر توسعه و منابع ، پاسخگویی سریع به مراجعان و حذف مراحل غیر ضروری در روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی از اولویت‌های اجرایی این اداره کل برشمرد.

محمود ذوالفقاری مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با بیان اینکه در میز خدمت باید از موازی کاری پرهیز شده و به دبیرخانه جدید تبدیل نشود افزود : پاسخگویی و تسهیل امور مردم باید کارکرد اصلی میز خدمت باشد و افراد باکفایت و مسلط در میز خدمت پاسخگوی مردم باشد . وی افزود افراد صبور ، خدمتگزار و آگاه باید در میز خدمت استقرار یابند تا تکریم مردم را قدر بدانند . مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران خاطرنشان ساخت باید امید و اعتماد را در فضای اداری توسعه دهیم و با تکریم ارباب رجوع و تسریع در پیگیری امور مردم امید را در جامعه تقویت کنیم و موجب دلگرمی و شادی این مردم ولایت مدار باشیم .

مدیر توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی ایجاد نظام اداری پاسخگو  و کارآمد، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان ، تکریم   و تجلیل ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در ادارات را از اهداف راه اندازی میز خدمت عنوان نمود.

محمود ذوالفقاری یادآور شد: همکاران در شهرستانها و اداره کل تلاش نمایند تا شاهد یک رفتار صمیمی ، سالم و عدالت محور در جهت خرسندی و رضایت مندی مردم باشیم .

ذوالفقاری بر آموزش نیروهای مستقر در میزخدمت تاکید کرد و افزود شان ما خدمت به مردم است و باید با خدمتگذاری صادقانه موجب امید آفرینی و تقویت روحیه ی نشاط و شادابی در جامعه باشیم .

گفتنی است میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با استقرار نیروهای آموزشی و بهره گیری از تجهیزات و امکانات و فناوری اطلاعات خدمات لازم را به مراجعان ارائه خواهد نمود .

نظر شما