شناسهٔ خبر: 55842 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیركل فرودگاه های استان اصفهان خبر داد

اعزام ۶۵۰۰ زائر حج از فرودگاه اصفهان

فرودگاه اصفهان مدیركل فرودگاه های استان اصفهان  گفت: ايام حج تمتع ۹۷ فرودگاه بين المللی شهيد بهشتی اصفهان ميزبان ۶۵۹۴ مسافر از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختياری و يزد خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه اصفهان؛ جلسه هماهنگی حج تمتع ۹۷ فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با حضور مدیریت حج و زیارت اصفهان، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان و نمایندگان سایر نهادها و ارگان های درگیر در عملیات حج برگزار شد.

در حاشیه این جلسه حسن امجدی مدیركل فرودگاه های استان اصفهان عنوان کرد: پروازهای رفت حج فرودگاه اصفهان از ۸ مرداد ماه آغاز و ۱۹ مرداد پایان می پذیرد و طی این عملیات ۶۵۹۴ مسافر در قالب ۴۵ كاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی ادامه داد: حجاج اعزامی از فرودگاه بین المللی اصفهان از استان های اصفهان و چهار محال و بختیاری و یك كاروان از استان یزد بوده که تعداد ۶۰۰۳ زائر از استان اصفهان در قالب ۴۱ كاروان و ۴۵۱ زائر از استان چهارمحال و بختیاری در قالب ۳ کاروان ۱۴۰ زائر از استان یزد در قالب یك كاروان عازم سفر حج هستند و زمان بازگشت حجاج از کشور عربستان از ۸ شهریور ماه امسال خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان یادآور شد: فرودگاه اصفهان پس از فرودگاه های امام خمینی(ره) و مشهد و در رتبه سومین فرودگاه در تعداد پروازهای حج تمتع قرار دارد و نسبت به سال قبل رشد بیش از ۳ درصدی در اعزام زائرین به سرزمین وحی داشته است.

وی در پایان افزود: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در حال برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر ویژه برای آمادگی هرچه بیشتر جهت اعزام حجاج است.