شناسهٔ خبر: 55870 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طاهرنژاد خبر داد:

احداث باند کندرو محدوده شهر محمد آباد جبالبارز

جاده سازی رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از امضای قرارداد احداث باند کندرو محدوده شهر محمد آباد جبالبارز به مبلغ ۸۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، طاهرنژاد رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ساخت باند کندرو محور جیرفت– سه‌راهی بم در محدوده شهر محمدآباد جالبارز به مبلغ ۸۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال خبر داد.

وی افزود: با توجه به احداث بزرگراه مذکور در محدوده شهر و قرار گرفتن نقاط مسکونی در دو طرف بزرگراه و همچنین وجود مراکز تجاری و اداری در حریم این بزرگراه نیاز به احداث باند کندرو جهت تردد مردم محلی و ایمن‌سازی این نقطه از بزرگراه وجود داشت.

طاهرنژاد تصریح کرد: پس از انجام مطالعات لازم توسط مشاور طرح اجرای آن به مبلغ ۸۵ هزار و ۶۷۰ میلیون ریال به مناقصه گذاشته شد و برای اجرای این پروژه که از درخواست‌های مقامات و مردم بخش جبالبارز بود نیاز به همکاری شهرداری و مردم داریم تا انشالله هرچه سریع‌تر این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نظر شما