شناسهٔ خبر: 56003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی جنوب کرمان

جلسه اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در محل اداره‌کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی با حضور رستمی مدیرکل محترم دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در محل اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور مدیران کل حوزه راه و شهرسازی جنوب کرمان برگزار شد.

در ابتدا رستمی مدیرکل محترم دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در بحث مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی بیان کرد: هدف از تشکیل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان ارتقاء سطح توان اجرایی و خدمات‌رسانی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی و ایجاد هم‌افزایی و پیشرفت در حوزه راه و شهرسازی، هماهنگی مدیران دستگاه‌ها در بخش‌های حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی است.

وی ضمن اشاره به دستورالعمل ابلاغی وزیر در خصوص تشکیل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان‌ها گفت: گستردگی و تنوع موضوعات در این حوزه نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت متبوع در استان و حتی سایر دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل محترم دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی افزود: تشکیل این شورا یکی از راهکارهایی است که طی آن می‌توان با ارائه آخرین اقدامات صورت گرفته در دستگاه‌های اجرایی و همچنین طرح مشکلات پیش رو، برنامه‌های لازم جهت تسریع در انجام امور و رفع موانع را انجام داد و در این راستا از ظرفیت سایر دستگاه‌ها استفاده کرد.

وی تأکید کرد: افزایش و بهبود کیفیت زندگی اساسی‌ترین موضوعی است که ما در وزارت راه و شهرسازی پیگیر تحقق آن هستیم.

در این جلسه محمد ساردویی ضمن اشاره به تأکید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مرتبط خواستار تعامل و هم‌افزایی بیشتر در بحث ارزیابی عملکرد در جهت ارائه خدماتی همچون راه‌اندازی و استقرار میز خدمت در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان جهت تسهیل کار ارباب‌رجوع و همچنین پاسخگویی از طریق سامانه شهراه در جهت رفاه و تسریع کارها به همشهریان شد و برای ارائه خدمات بهتر و برتر پیشنهاد کرد که در صورت امکان بعضی از خدمات وزارت راه و شهرسازی به دفتر پیشخوان دولت متصل شوند تا خدمات‌رسانی به مردم با سرعت بیشتری انجام گیرد.

در ادامه سایر مدیران عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی به بیان نظرات خود پرداختند.

نظر شما