شناسهٔ خبر: 56520 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

انتصاب بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی

انتصاب طی مراسمی با حضور محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سید محمد جعفری به عنوان بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد در مراسم تکریم و معارفه بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی بر حساسیت و اهمیت سازمان بنادر در زنجیره تأمین کالا و گستردگی حوزه فعالیت های آن در مجموعه بنادر ،  بازرگانی و کشتیرانی تجاری کشور تأکید کرد و خواستار کنترل دقیق و مستمر فرآیندهای سازمان در ایفای بهینه وظایف در این زمینه شد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی وی برقراری تعامل موثر و ارتباط سازنده با دستگاه های نظارتی، نظارت بر فعالیت ها و عملکرد بازرسان مدیرعامل در بنادر تابعه، دریافت و بررسی شکایات مراجعین و مشتریان و پاسخگویی به آنان، استفاده بهینه از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تسهیل امور و تسریع در پاسخگویی، رسیدگی به شکایات پرسنل در سازمان مرکزی و بنادر و آموزش بازرسان و کارشناسان این حوزه و تهیه گزارش های نوبه ای در فاصله های زمانی مناسب را از مهمترین مأموریت های بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد.

در این مراسم همچنین، علی اکبری گزارشی از فعالیت های خود در طول تصدی مسئولیت بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی ارائه کرد و خواستار تصویب ساختار مناسب برای این مجموعه در سازمان بنادر شد .

گفتنی است، سید محمد جعفری، بازرس جدید مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی نیز  در این مراسم، گفت: تمام توان و تجربه خود را برای اجرای تکالیف و ماموریت های محوله به کار خواهد گرفت.

سید محمد جعفری دارای لیسانس اقتصاد بازرگانی و اخیرا بازرس ویژه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بوده است. رئیس حراست در گمرکات استان های هرمزگان، مازندران و آذربایجان غربی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، رئیس هیأت رسیدگی به تخلفات اداری شرکت ملی نفتکش، رئیس کمیسیون معاملات شرکت ملی نفتکش، از دیگر مسئولیت های قبلی وی است.

نظر شما