شناسهٔ خبر: 56887 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار آذربایجان غربی و معاون سازمان برنامه و بودجه از طرح‌های عمرانی استان

بازدید استاندار آذربایجان غربی و معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح‌های مهم عمرانی و بیمارستانی شهرستان‌های سلماس و خوی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی به همراه سعید نمکی معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در شهرستان‌های سلماس و خوی، از طرح‌های مهم عمرانی و بیمارستانی این شهرستان‌ها بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ها قرار گرفتند.

ندامتگاه ۵۰۰ نفری سلماس، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی سلماس و استادیوم ۱۵ هزار نفری سلماس، پروژه های نیمه کاره ای بودند که مقام عالی استان و معاون برنامه وبودجه کشور در شهرستان سلماس از آنها بازدید کردند.

استاندار آذربایجان غربی و معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه در شهرستان خوی حضور یافتند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از پروژه بیمارستان آیت الله خویی، پروژه دانشکده فنی مهندسی خوی، پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری، بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی امام خمینی(ره) و همچنین مقبره شمس تبریزی بازدید کردند.

معاون سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از این طرح ها گفت: نیمه نخست سال جاری ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی با توجه به سردسیر بودن این منطقه تخصیص می یابد.

سعید نمکی افزود: اعتبارات لازم با هدف تسریع در اجرای طرح های عمرانی این منطقه به موقع در اختیار پیمانکاران قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد تا پایان امسال و طرح‌های با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد و بیشتر تا پایان سال آینده در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به بازدیدهای برخی مدیران سازمان برنامه و بودجه از طرح های اولویت دار آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها بخش‌های مختلف طرح‌های بیمارستانی، آموزشی، ورزشی، ندامتگاه‌ها و طرح‌های علمی با دقت مورد بازدید قرار می‌گیرد تا مشکلی در خصوص تامین اعتبارات آنها ایجاد نشود.

ناصر حضرتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، طالب زاده مدیر فنی و اجرایی ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی اداره کل راه وشهرسازی نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

نظر شما