شناسهٔ خبر: 56944 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیركل دفتر حمل‌ونقل كالا:

تبعیضات منطقه‌ای عرضه سوخت ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری حذف شد

غلامحسين دغاغله حذف تبعیضات منطقه‌ای عرضه سوخت در جلسه فوق‌العاده كارگروه راهبری سیستم جامع پیمایش با حضور مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شركت ملی پخش فراورده‌های نفتی، وزارت كشور و سایر اعضای كارگروه تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، غلامحسین دغاغله مدیركل دفتر حمل‌ونقل كالا با بیان این خبر اظهار داشت: این جلسه در زمینه رفع مشكلات تأمین سوخت ناوگان دیزل برگزار شد و بر اساس تصمیم اتخاذ شده، از این پس در كل كشور یك جدول توزیع سوخت سراسری اعمال و تبعیضات منطقه‌ای حذف می‌شود.

​وی در ادامه افزود: همچنین مقرر شد روند اعمال و اجرای كاهش سهمیه پایه ناوگان كه از خردادماه برای خودروهای بالای ۳۰ تن اعمال شده است، متوقف شود و از اول شهریورماه سال جاری به مقدار تخصیصی قبلی (جدول سهمیه اردیبهشت ۹۷) باز گردد.

خاطرنشان می‌گردد اطلاعات تكمیلی در سایت سازمان به نشانی www.rmto.ir  بخش «آمار و اطلاعات» قسمت «جدول قواعد طرح تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش» قابل‌دسترسی است.

دغاغله با اشاره به سایر تصمیمات اتخاذشده در جلسه مذكور افزود: بنا بر تأکید شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مالكین ناوگان گازوییل‌سوز جاده‌ای توصیه می‌گردد از كارت هوشمند سوخت مختص خودروی خود استفاده نمایند

نظر شما