شناسهٔ خبر: 57117 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری استان همدان خبر داد؛

لزوم ثبت پروژه‌های عمرانی راهداری در بانک اطلاعاتی

جلسه سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بر ثبت پروژه‌های عمرانی این اداره کل در بانک اطلاعاتی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده، سرپرست اداره کل راهداری این استان در جمع روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیران و کارشناسان این اداره کل با اشاره به اینکه لازم است اطلاعات دقیق پروژه های عمرانی در بانک اطلاعاتی ثبت شود، اظهار داشت: انتشار اطلاعات دقیق پروژه‌های عمرانی در بانک اطلاعاتی پیش‌نیاز اجرایی شدن این طرح ها است.

وی با تأکید بر اینکه روسای ادارات شهرستان ها نیز باید برای ثبت داده های پروژه های عمرانی اقدام کنند، افزود: اطلاعات مالی پروژه ها، صورت وضعیت، اطلاعات پیمانکاران و مواردی از این قبیل باید در این بانک اطلاعاتی درج شوند.

پناهنده با تأکید بر عملیاتی شدن پروژه های عمرانی در سال جاری ادامه داد: در این بانک اطلاعاتی قراردادهای جاری و درصد فیزیکی و مالی طرح های عمرانی بررسی می شود.

سرپرست اداره کل راهداری استان همدان در ادامه به هزینه‌کرد بودجه های عمرانی اشاره و خاطرنشان کرد: باید در حد سهم اعتبارات مصوب شده حرکت کنیم و همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه ها سعی در جذب اعتبار داشته باشیم.

این مسئول بر تعیین تیم های بازرسی برای بازدید روزانه از پیشرفت فیزیکی و تخصیصی پروژه های هر شهرستان تأکید و توضیح داد: حضور ناظر پروژه ها بر پروژه های عمرانی الزامی است و ناظران باید اطلاعات کامل را در مورد طرح ها داشته باشد./

نظر شما